loading...
كليپ موبايل عكس كتاب خبر بازي
ت_______________________________وجه

ت_______________________________وجه

 

بعد از کلیک کردن بر روی لینک دانلود از سرور مورد نظر ابتدا 7 ثانیه صبر کرده و بعد روی




 
کلیک کرده تا به صفحه دانلود منتقل شوید

ارزو بازدید : 454 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب تئوری موسیقی

تئوری موسیقی‎

نام کتاب :  تئوری موسیقی

نویسنده :  مصطفی کمال پور تراب

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۳۳۰  کیلوبایت

توضیحات : بهترین و کامل ترین کتاب آموزش نت و الفبای موسیقی کتاب تئوری موسیقی نوشته مصطفی کمال پور تراب است. این کتاب به صورت گام به گام و به زبانی ساده شما را با الفبای موسیقی آشنا کرده و تئوری موسیقی را به شما علاقه مندان یادگیری این هنر می آموزد. مصطفی کمال پورتراب آهنگساز ایرانی و از اساتید تئوری موسیقی است. او از اعضای هیأت مؤسس و نایب رئیس شورای عالی خانه موسیقی ایران است.

ارزو بازدید : 165 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

آب شیرین, آموزش شنا, آموزش شیرجه, آموزش واترپولو, تمرین های شنا, شنا در دریا, شناور ماندن در آب, شنای زیر آب, شنای قورباغه, شنای پروانه, شنای پهلو, غریق نجات, فواید شنا, کرال پشت, کلاس شنا

دانلود کتاب آموزش گام به گام شنا

آموزش شنا‎

نام کتاب :  آموزش گام به گام شنا

نویسنده :  نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۵۶۰  کیلوبایت

توضیحات :  شنا مهارت یا ورزش شناور ماندن و حرکت درون آب است. شنا کردن به معنی حرکت انسان یا حیوان بدون هر گونه کمک خارجی درون آب است. آموختن شنا علاوه بر تقویت جسم در مواقع اضطراری و افتادن ناگهانی درون آب زندگی انسان را نجات خواهد داد. بسیاری از حیوانات هنگام تولد و به طور غریزی، قادر به شنا کردن هستند؛ اما انسان باید شنا کردن را یاد بگیرد. یادگیرندگان شنا تمرین‌های خود را اغلب در استخرهای کم عمق و کناره دریاها شروع می‌کنند. آن‌ها ابتدا شناور ماندن روی آب و سپس حرکت‌های پا را می‌آموزند و در پایان حرکت‌های دست را نیز یاد خواهند گرفت. برای شنا کردن آسان و روان، شناگران در مفاصل اصلیشان به انعطاف‌پذیری مطلوبی نیاز دارند. شناگران تازه کار باید چگونگی حرکت‌های هماهنگ دست با نفس کشیدن را تمرین کنند. شناگران معمولاً یک یا چند شنا می‌آموزند

ارزو بازدید : 146 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

آموزش طراحی بنر, انواع روشهای تبلیغ, بازخورد تبلیغات اینترنتی, بنرهای تبلیغاتی, تبلیغات اینترنتی, تبلیغات رایگان, تبلیغات متنی رایگان, تبلیغات گرافیکی, حمید محمود زاده, طراحی بنر رایگان, طراحی بنر فلش, طراحی بنر گرافیکی, کسب و کار اینترنتی


دانلود کتاب ۲۱ نکته در طراحی بنر گرافیکی برای تبلیغات

یراحی بنر تبلیغاتی‎

نام کتاب :  ۲۱ نکته در طراحی بنر گرافیکی برای تبلیغات

نویسنده :  حمید محمود زاده

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۳۰  کیلوبایت

توضیحات :  اینترنت، فرصت های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها به وجود آورده است. حضور در این فضا و پاسخ به نیاز کاربران نیمی از کار است و نیمی دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای وب است. تبلیغی که انتشار آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست. راحت و سریع و ارزان تر از سایر رسانه ها انجام می پذیرد. قابلیت ردگیری مشتریان و هدف گیری دقیق مخاطبان را دارد و نهایتاً تحلیل بازخورد آن را می توان ارزیابی کرد. کتابی که پیش روی شماست، به زبان ساده، به مبانی تبلیغات اینترنتی می پردازد و رازهای اثربخش تبلیغ در اینترنت را رمزگشایی می کند.

ارزو بازدید : 516 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه تایپ شده و با کیفیت کتاب دو قرن سکوت

دو قرن سکوت2‎

نام کتاب :  نسخه تایپ شده و با کیفیت کتاب دو قرن سکوت

نویسنده :  دکتر عبدالحسین زرین کوب

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۲۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۱۰  کیلوبایت

توضیحات :  دو قرن سکوت کتابی درباره سرگذشت ایران در دو سدهٔ نخست پس از سلطهٔ اعراب است. نام کتاب به خفقان و سکوت حاکم بر ایران در آن دو قرن اشاره دارد.«دو قرن سکوت»، تاریخ حوادث سیاسی و اجتماعی ایران است در دو قرن آغازین اسلام. آنچه در آن دو قرنی که از سقوط دولت ساسانی تا روی کار آمدن دودمان طاهریان (نخستین دودمان ایرانی پس از اسلام) بر ایران گذشت. تاریخ این دو قرن ایران را، پیش از این نویسندگان و تاریخ‌نویسان به اجمال و اختصار بیان کردند و فقط به ذکر این مطلب اکتفا کردند که در تمام مدت این دو قرن، ایران در زیر سلطه تازیان بود و چنان تحت استیلای اعراب قرار داشت که مردم ایران حتی خط و زبان خود را فراموش کردند. در صورتیکه که این دو قرن روزگار انقلاب‌ها و کشمکش‌های مهم بوده‌است. قیام‌های بزرگ در طی آن پدید آمده‌است و حوادث مهم و شگرف بی‌نظیری مانند جریانات ابومسلم و مقنع و بابک و مازیار و افشین در این روزگار به صحنه حوادث تاریخ ایران پای نهاده‌است. عقاید و افکار تازه مانند آیین شیعه و زیدیه و نهضت‌های مهم مانند نهضت شعوبیه و سیاه جامگان و سپید جامگان و سرخ جامگان در این روزگاران روی نموده‌است. «دو قرن سکوت» نخست به صورت پاورقی در نشریه «مهرگان» ارگان «جامعه لیسانسیه‌های دانشسرای عالی» چاپ شد. سپس در سال۱۳۳۰ برای نخستین بار به صورت کتاب توسط همان نهاد منتشر شد. پس از نخستین انتشار در زمان پهلوی دوم، به سرعت چاپ اول «دو قرن سکوت» نایاب می‌شود. دکتر زرین‌کوب به تجدید چاپ رضایت نمی‌دهد تا در فرصت مناسب به تجدید نظر دربارهٔ کتاب بپردازد. زرین‌کوب جوان، پنج سال وقت و انرژی صرف می‌کند و منابع متعدد را از دیده می‌گذارند تا در اردیبهشت ۱۳۳۶ متن گسترش یافته و تجدید نظر شده اثر از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر می‌شود. او در مقدمهٔ ویرایش دوم، برخی از انتقادات ویرایش اول کتاب را ناشی از جوانی و تعصب خود در آن هنگام می‌داند.

از فروردین ۱۳۳۶ متن «دو قرن سکوت» از چاپ دوم به بعد تغییر نکرد و چاپ‌های بعدی بر پایهٔ همین متن انجام شده‌است. «دو قرن سکوت» پس از انقلاب بطور رسمی توسط انتشارات جاویدان منتشر شد که یک هفته بعد از انتشار جمع‌آوری شد. سرانجام پس از گذشت بیست سال از پیروزی انقلاب، کتاب «دو قرن سکوت» مجوز چاپ گرفت و انتشارات سخن، چاپ نهم آن را منتشر کرد. در ابتدای این کتاب نقد مطهری بر این کتاب که بخشی از کتاب «خدمات متقابل ایران و اسلام» بوده‌است عیناً آورده می‌شود که به تحلیل‌های زرین کوب (برای قابل چاپ شدن کتاب و اخذ مجوز وزارت ارشاد) پاسخ داده شده‌ است.

ارزو بازدید : 184 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش حرفه ای ساخت اتوران – Autorun

آموزش حرفه ای اتوران 2‎

نام کتاب :  آموزش حرفه ای ساخت اتوران – Autorun

نویسنده :  جواد احشامیان و حامد حیدری

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۶۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴,۲۴۰  کیلوبایت

توضیحات :  مطمئنا شما نیز با CD هایی که با قرار دادن در درایو cd به صورت خودکار اقدام به باز نمودن پنجره ای برای کاربر می کنند روبه رو شده اید. به این عمل و برنامه هایی که بدین شکل می باشند Autorun می گویند. طراحی و ساخت atuorun ها به منظور راحتی بیشتر کاربران با cd ها می باشد. به عنوان مثال در بسته نرم افزاری که شامل چندین cd می باشد و در هریک از آنها تعداد زیادی از نرم از افزارها قرار گرفته است توسط autorun ها این برنام ها لیست می شوند و اسامی هریک از آنها به خود نرم افزار لینک شده تا کاربر به راحتی برنامه مورد نظر خود را یافته و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کند. همچنین از autorun ها می توان در ساخت cd های آموزشی نیز بهره برد. قرار دادن تصاویر و فیلم های آموزشی به همراه آموزش ها به شکل چند رسانه ای در جذب مخاطب و همچنین یادگیری آسان تر مطالب برای کاربر تاثیر گذار می باشد. برای ساخت autorun ها از نرم افزارهای مختلفی می توان استفاده نمود که توسط تولید کنندگان دنیای نرم افزاری برای کاربران ساخته شده است. در کتاب حاضر به بررسی و ساخت اتوران به صورت حرفه ای توسط نرم افزار Autoplay Media Studio 8 پرداخته است.

ارزو بازدید : 163 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب سیستم شاسی و بدنه پراید

شاسی و بدنه پراید‎

نام کتاب :  سیستم شاسی و بدنه پراید

نویسنده :  پارس بوک

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۷۱۳  کیلوبایت

توضیحات :  به طور کلی خودرو از سه قسمت اصلی تشکیل شده  که عبارتند از بدنه، موتور و شاسی.  شاسی  در اصل یک چهار ضلعی است و از فولاد سخت به شکل ناودانی ساخته می شود که قسمت هایی مثل موتور و سیستم  انتقال قدرت  و سیستم  فنر بندی و سیستم ترمز و فرمان روی ان نصب می شود.  خصوصیات یک شاسی خوب عبارتند از :

۱)  تحمل بیشترین میزان وزن و تنش ممکنه

۲)  سبکی شاسی

۳)  کمترین حجم ممکنه

۴)  سهولت در پیاده سازی سیستم

۵)  هزینه پایانی جهت اجرای سیستم

۶)  توانایی تغییر فرم در موارد مورد لزوم و در  نقاط  مشخص  جهت  بالاترین میزان جذب ضربه

۷) توانایی حفظ استحکام و عدم تغییر فرم در قسمتهای حیاتی مورد  نیاز سیستم جهت حفظ بالاترین میزان ایمنی

۸)  توانایی مقاومت در برابر خوردگی  تاثیرات  شیمیای و همچنین توانایی کارکرد در گرمای گسترده

۹)  قابلیت تعمییر ساده و بازیابی خصوصیات اولیه

۱۰)  انتقال کمترین میزان لرزش و صدا به قسمتهای درونی اتاق

ارزو بازدید : 196 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب فرهنگ لغت فارسی به کردی

فرهنگ لغت کردی‎

نام کتاب :  فرهنگ لغت فارسی به کردی

نویسنده :  حهمه کهریم عارف

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۹۹۰  کیلوبایت

توضیحات :  زبان کردی به زنجیره گویشی ای گفته می‌شود که کردها هم اینک با آن سخن می‌گویند. زبان کردی یا زبانهای کردی از زبانهای ایرانی شاخه غربی هستند که با زبان فارسی و بلوچی خویشاوندی دارند. تعریف یک زبان به عنوان «کردی» همواره دستخوش عوامل غیر زبان‌شناختی به‌ویژه عوامل سیاسی، و فرهنگی است. در واقع «زبان کُردی» به مانند زبان فارسی به معنای یک زبان با یک شکل استاندارد و مرز و تعریف مشخص نیست بلکه امروزه به طیفی از زبان‌های ایرانی شمال غربی اطلاق می‌شود که گاه به هم نزدیک و گاه نسبت به هم از نظر زبان‌شناسی دورند. این زبان‌ها که در پی تصمیمات اجتماعی/ سیاسی در دوران معاصر نام «کردی» به خود گرفته‌اند عبارتند از: کرمانجی، کلهری، سورانی، گورانی و اورامانی. زبان زازا را نیز گروهی جزو زبان‌های کردی به‌شمار آورده‌اند. شبیه‌ترین زبان‌ها به زبان کردی بلوچی، گیلکی، و تالشی هستند، این زبانها نیز متعلق به زیرگروه شمال غربی زبانهای ایرانی هستند. از دیگر زبانهای مشابه به زبان کردی که زیرگروه جنوب غربی زبانهای ایرانی به شمار میایند، لری و بختیاری و فارسی هستند.که هرکدام در مناطق وسیعی تکلم میشوند.

ارزو بازدید : 541 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب فرهنگ لغت فارسی به ترکی استانبولی

فرهنگ لغت فارسی به ترکی‎

نام کتاب :  فرهنگ لغت فارسی به ترکی استانبولی

نویسنده :  آراز اورمولو

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۴۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۲۰  کیلوبایت

توضیحات :  ترکی استانبولی یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است که ۸۳ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری به آن تکلم می‌کنند. این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه‌ی زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌های کوچکی در عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌ود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و علل الخصوص آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد. ریشهٔ زبان ترکی را می‌توان در آسیای مرکزی جست. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن‌ها بود اصلاحات بسیاری می‌یافت. به طور مثال آتاتورک (اولین رییس جمهور ترکیه) در سال ۱۹۲۸، الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین جایگزین نمود و کلمات بیشمار عربی، فارسی و… را از این زبان حذف نمود.

ارزو بازدید : 242 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آشنایی با کشور اسپانیا

کشور اسپانیا‎

نام کتاب :  آشنایی با کشور اسپانیا ‎

نویسنده :  دفتر مطالعات سیاسی و بین الملل

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸۱۰  کیلوبایت

توضیحات :  اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای کهن اروپا از اواخر قرن پانزدهم تا قرن نوزدهم یکی از قدرتمندترین امپراتوریهای عصر خود به شمار می رفت . تکلم مردم ۲۲ کشور جهان به زبان اسپانیولی و متأثر بود ن آنان از فرهنگ اسپانیایی ، میراث آن امپراطوری است . این کشور در تقاطع میان آفریقا و اروپا واقع شده و کلید ورود به آبهای مدیترانه از طریق اقیانوس اطلس در دست آن است . اثرات فرهنگهای اروپایی و اسلامی را در این کشور می توان بخوبی مشاهده کرد و این از خصوصیات استثنایی اسپانیا در میان کشورهای اروپایی است . موقعیت جغرافیایی اسپانیا اهمیت استراتژیک خاصی به آن داده است . جبل الطارق به عنوان یکی از نقاط استراتژیک جهان، دریای مدیترانه را به اقیانوس اطلس مربوط می سازد. اهمیت جزایر بالئار در شرق اسپانیا و جزایر قناری در اقیانوس اطلس ، موقعیت استراتژیک اسپانیا را تقویت می نماید. جزایر قناری به این کشور امکان می دهد تا در مسیر تردد کشتیهای نفتکش که از جوار آن عبور می کنند اعمال نظر نماید و به همین جهت جزایر قناری برای اسپانیا دارای اهمیت استراتژیک بالایی است . با وجود این از جنبه ها و جاذبه های توریستی این جزیره نیز به شکل مطلوبی استفاده می شود. جزایر بالئار در شرق اسپانیا و با موقعیتی ممتاز در غرب دریای مدیترانه ، میتوانند شعاع عمل وسیعی را در خلیج والنسیا به اسپانیا بدهند.

ارزو بازدید : 190 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب تحلیلی از پیشگویی های نوستراداموس

کتاب نوستراداموس‎

نام کتاب :  تحلیلی از پیشگویی های نوستراداموس ‎

نویسنده :  نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۷۴  کیلوبایت

توضیحات :  نوسْتِرآداموس عطار و پیشگوی اهل فرانسه بود. بسیاری از حوادث و جنگهای آینده، پس از اتفاق افتادن، پیشگوییشان به وی منسوب شده‌است. تا این لحظه، حادثه‌ای قبل از وقوع با استناد به آثار وی پیش بینی نشده‌است. نوستراداموس نه تنها یک پیشگو بود بلکه یک شفادهنده ماهر نیز بود. گفته می‌شود که وی حداقل دو کتاب در زمینه علوم طبی نوشته‌است. گفته می‌شود که نوستراداموس پیشگویی ‌هایش را بر پایه طالع بینی مستدل -ارزیابی نجومی «چگونگی» اتفاقات احتمالی آینده- انجام داده اما بشدت مورد انتقاد طالع بینان حرفه‌ای زمانش از جمله لارنتس ویدل بوده‌است. که این انتقادات در رابطه با بی صلاحیتی ونادرستی استفاده از این فرض که « طالع بینی مقایسه‌ای » (مقایسه وضعیت آینده سیارات با وضعیت آن‌ها در زمان رخدادهای گذشته) می‌تواند برای پیشگویی حوادث واقعی آینده بکار روند بوده‌است.  بسیاری از پیشگویی‌ها شامل شخصیت‌های باستان مانند سولا، ماریوس، نرون و براخی دیگر و توضیحات او در مورد نبرد در ابرهاً و بارش قورباغه از آسمان به همین صورت هستند. خود طالع بینی تنها دو بار در مقدمه نوستراداموس ذکر شده و ۴۱ بار در قرن‌هاً آمده‌است. پیشگویی‌های نوستراداموس در قرن بیست و بیست و یک به صورت یک فرهنگ غالب درآمدند. نوستراداموس و پیشگویی‌هایش موضوع هزاران کتاب (داستانی و غیر داستانی) شدند، زندگی نوستراداموس در چندین فیلم و برنامه‌ِ ضبطی نمایش داده شد و نوشته‌های وی به موضوع مورد علاقه مطبوعات تبدیل شدند.

ارزو بازدید : 128 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب معرفی تکنیک ها و ابزارهای پویش پورت‎

پویش پورت‎

نام کتاب :  معرفی تکنیک ها و ابزارهای پویش پورت‎

نویسنده :  نیما بازگیر

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۹۷  کیلوبایت

توضیحات :  تست نفوذپذیری در شبکه ها شامل چند مرحله می باشد که اولین آن شناسایی مقدماتی هدف بوده و گام دوم، پویش و جستجو در شبکه بدنبال رخنه ای برای نفوذ  ( Scanning ) می باشد. بعد از اینکه نفوذگر ماشینهای فعال شبکه شما و همچین توپولوژی تقریبی و آن را شناسایی کرد، می خواهد بداند هر ماشین چه وظیفه ای برعهده دارد و چه خدماتی ارائه می دهد و همچنین هرکدام از سرویسها به چه نحو در اختیار کاربران قرار می گیرند. یکی از مهمترین قسمتهای گام دوم پویش پورتهای باز روی ماشین های شبکه می باشد که نفوذگر با استفاده از ابزارهایی به نام پویشگر پورت مشهورند انجام می دهد.

ارزو بازدید : 217 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب ماورای کوانتوم

ماورای کوانتوم‎

نام کتاب :  ماورای کوانتوم

نویسنده :  نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۰۸۰  کیلوبایت

توضیحات :  شگفتی جهان کوانتوم به اثبات رسیده است. آزمایش دو جداره که نور را در دو حالت موج و ذره به اثبات می رساند به اندازه کافی عجیب و غیرقابل تصور است به خصوص زمانی که اعلام شود مشاهده نور می تواند آن را از موج به ذره یا برعکس تبدیل کند. اما پدیده های عجیب تر این جهان پس از آزمایش «جان ویلر» فیزیکدان در سال ۱۹۷۸ خود را نمایان کرد. آزمایش وی نشان داد مشاهده یک ذره در زمان حاضر می تواند سرنوشت ذره مشابه دیگری در گذشته را متحول سازد. طبق آزمایش دو جداره در صورتی که هر یک از پرتوهای نوری خارج شده از یکی از شکاف های صفحه آزمایش را مشاهده کنید، در واقع پرتو را مجبور کرده اید خصوصیات ذره یی به خود بگیرد و اگر به هدف برخورد پرتو چشم بدوزید خصوصیت موج گونه به پرتو نور بخشیده اید. اما در صورتی که پس از عبور پرتو نور از شکاف به مسیری که از آن ناشی شده است، چشم بدوزید آنگاه است که پرتو نور می تواند در هر دوحالت شکل بگیرد. به بیانی دیگر زمان حال بر گذشته پرتو نوری تاثیر گذاشته است. این آزمایش در آزمایشگاه تنها چند صد هزارم ثانیه به طول می انجامد، اما در مشاهده نورهای ناشی از ستاره های دوردست نیز صدق می کند. در واقع مشاهده اکنون ستاره های دوردست می تواند گذشته چند هزار یا میلیون ساله آنها را تغییر دهد.

ارزو بازدید : 136 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش تصویری ویندوز ۸

ویندوز 8‎

نام کتاب :  آموزش تصویری ویندوز ۸

نویسنده :  حمید شجاعی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۷۸۰  کیلوبایت

توضیحات :  ویندوز ۸ مبتنی بر همان  Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در  Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷ با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.  کتاب آموزش ویندوز ۸ کتاب بسیار کامل و جامع در زمینه آموزش فارسی و تصویری برای تشریح قابلیت و ترفندهای ویندوز ۸ با زبان ساده است. در این کتاب نحوه کار با ویندوز و همچنین ترفندهای بسیار کاربردی در خصوص مشکلات و تغییرات موجود همچون حذف دکمه START ارائه کرده است

ارزو بازدید : 226 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب شناخت موسیقی ایران

شناخت موسیقی ایران‎

نام کتاب :  شناخت موسیقی ایران

نویسنده :  علی نوروزیان

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۸۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۸۳  کیلوبایت

توضیحات :  بحث آشنایی با موسیقی ایران بحث بسیار مفصل است که در کلام و کتاب نمیگنجد، ولی آشنایی مقدماتی با آن برای هر هنرجوی موسیقی یا حتی شنونده آن بحثی ضروری میباشد. در کلاسهای موسیقی معمولا دیده میشود که هنرجو هیچ اطلاعی از مبانی تئوری و شنخات موسیقی ایرانی و سازهای غیر از ساز خودش ندارد که خیلی از این بحثها بسیار پایه ای و ملزوم است. از نظر بنده حقیر برای اینکه یک نوازنده و یا یک خواننده خوب شویم میبایست شناخت کلی بر روی تمام موضوعات موسیقی و یا حتی سازشناسی داشت. در این کتاب خلاصه در مورد موسیقی ایران ، ساز شناسی و اصول آواز گفته و از مطالب پیچیده و سنگین پرهیز شده است. همچنین چکیده صدها صفحه کتاب جمع آوری شده.

ارزو بازدید : 311 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب مقدمه ای بر سنجش فساد مالی و اداری

،ساد مالی و اداری‎

نام کتاب :  مقدمه ای بر سنجش فساد مالی و اداری

نویسنده : محمد فاضلی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۵۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۶۵۵  کیلوبایت

توضیحات :  معادل کلمه فساد مالی و اداری در زبان انگلیسی  Corruption از ریشه لاتین  Rumrere و به معنی شکستن یا نقض است. به عبارت دیگر، در اینجا منظور این است که چیزی شکسته می شود. این چیز می تواند قوانین و مقررات اخلاقی یا اجتماعی یا به احتمال قوی قواعد و مقررات اداری باشد. ادیبان در فرهنگ های فارسی واژه فساد را به تباه شده معنی کرده اند به عبارتی هر چیزی که اصطلاح فساد با آن اطلاق گردد در واقع از بین رفته و تباه شده می باشد اعم از اینکه این اصطلاح در مورد کالاهای مصرفی، انسان و یا هر چیز دیگری به کار گرفته شود. دیوید گولد اعتقاد دارد که فساد اداری عبارت است از سوء استفاده شخصی از منابع عمومی توسط کارکنان دولت. هانتینگتون اعتقاد دارد که فساد به رفتار آن کارمندان عمومی اطلاق می شود که برای منافع خصوصی شان ضوابط پذیرفته شده را زیر پا می گذارند. البته تا بدینجا تنها فساد اداری و مالی را مختص دستگاههای دولتی دیده اند ، اما فساد برای هر دستگاهی چه دولتی و چه خصوصی می تواند وجود داشته باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 32,745
  • بازدید کلی : 254,199
  • کدهای اختصاصی