loading...
كليپ موبايل عكس كتاب خبر بازي
ت_______________________________وجه

ت_______________________________وجه

 

بعد از کلیک کردن بر روی لینک دانلود از سرور مورد نظر ابتدا 7 ثانیه صبر کرده و بعد روی




 
کلیک کرده تا به صفحه دانلود منتقل شوید

ارزو بازدید : 109 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ یلدا از مازیار فلاحی

متن آهنگ یلدا با صدای مازیار فلاحی

مــســت بگو راســت بگو…..تا شب یلداست
بگــــو
تا نفسی هست بگو….هرچی دلت خواست
بگــــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم…
خـــســتــه از این پنجــره ها…منتظرت
قاب شدم
گریه بر این حال کشید…..اشک بر این
فال کشید
بر تــن بی دست خـــدا….نقش دوتا
بــال کشـیـد
خار شدم…..پست شدم…..با همه…یکدســـت
شـــدم
تشنه ی بی آب شدی….نیست از این…هسـت
شـــدم
مســت بگو راســت بگو……تا شب یلداست
بگـــو
تا نفسم هست بگو…..هرچی دلت خواست
بگـــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم
خســته از این پنجــره ها…منتـــظرت
قــاب شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 33,080
  • بازدید کلی : 254,534
  • کدهای اختصاصی